maandag 4 maart 2013

Bloem arrangement

Ik ben bezig met het bloem arrangement van VaRia.
Ze heeft niet gelogen toen ze in haar beschrijving zetten dat je er 24 uur mee bezig bent.
Ik werk altijd op mijn gemak, het is tenslotte een hobby, nietwaar?
Mijn eerste begin is al weer een poosje geleden.



 De eerste bloemen, zijn af.
Ik had me voorgenomen om steeds een vervolg foto te maken.
Maar helaas dat is dus niet gebeurd. Dus is de volgende deze foto:



Nu nog twee bloemen en dan kan ik het geheel gaan samenvoegen. Wat ook nog wel een karweitje zal worden.
Maar het is ontzettend leuk om te doen, daar ben ik wel heel eerlijk in.

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

wat een geduld en wat word hij mooi

Anoniem zei


En zo groeien er op hun gemak:-) de mooiste bloemen!

Jollie zei

Geduld is een schone zaak zeggen ze toch, en zeker bij miniatuur werk ;)
Ze zijn prachtig Thea!