zondag 18 september 2011

Muur Tatoeage en Boom in de Hal

Ik wil het plafond toch nog 1 keertje doen
en de lampen worden nog opgehangen...
Maar Schroeder (vader kat) die de bouw organiseerd en zo
is even een paar daagjes er tussenuit met zijn gezin...
Tja een beetje late bouwvakkersvakantie... denk ik,
dus de bouw ligt even stil hier.
 
Inmiddels zijn de muren van de Hal (ingang) en de keuken
nu helemaal klaar...
 


Ik heb een paar "Muur Tatoeages" (Wall Tattoos) erop gemaakt...
En wat Dimphy's elvenstof... tja...
 
De elvenstof is eigenlijk uit een noodsituatie ontstaan omdat
de inkt van de wall tattoo ging doorlopen toen ik hem probeerde te fixeren...
Je ziet het al voor je??? ha ha ha
Nou, ja... ik heb geprobeerd om er het beste van te maken.
En de elvenstof van Dimphy heeft op deze manier nog wat
rest vlekjes weg kunnen werken  
 
De spreuk op de muur zegt:
"Once in a While, 
right in the middle of an Ordinary life
Love gives us a Fairytale"
 
 
In de hal (ingang) heb ik een boom tegen de muur geplant...
Vraag me niet waarom, maar het is een amandelboom...
De amandelboom staat symbool voor eeuwige liefde. (info)
 
 
Dit is de gehele onder etage...
zoals ik al beschreef, Alles is Liefde  
 
 
Momenteel ben ik weer met kleertjes maken bezig...
Ook zooo leuk om te doen! 
En Dimphy wordt er blij van, ze is gek op kleren.
 
Liefs Jollie

1 opmerking:

ANDA zei

Elegáns tapéta,gyönyörű falmatricák! Várom a berendezést!
Anda