maandag 26 september 2011

Kabouterhuisje...............


















In Vaassen heb ik dit huisje gekocht om een kabouterhuisje te maken. Ik had al een tekening gemaakt om een huisje zelf te bouwen. Maar toen ik deze zag.........ik heb drie keer om de kraam heen gelopen en het kraakte in mijn hoofd, doe ik 't wel of doe ik 't niet.
Toch heb ik 't gekocht en daar heb ik absoluut geen spijt van.
Misschien heb je de foto's al op mijn blog gezien, maar de buitenkant is zo goed als klaar.

















Ik heb verschillende wijzigingen aangebracht want ik maak nooit zomaar iets na. Balkonnetje is er aan gemaakt, laddertje verandert in een trapje die ik nog had liggen. Ik heb het aan de buitenkant gemaakt. Het zou aan de binnenkant moeten komen maar dat vind ik dan weer jammer van de binnenruimte.















In een kabouterhuis hoort natuurlijk een bedstee. Tja.....hoe pak ik dat aan in een achtkantig huis. Maar het is gelukt. Als je meer foto's wilt zien, kijk dan even op mijn blog(klik).

groet Heleni

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een schattig huisje echt iets voor kabouters, als ik wat tijd heb ga ik naar je blog kijken, want ik ben wel benieuwd naar je bedstee in een achtvorm. Groetjes.