vrijdag 15 juli 2011

Nog meer Verjaardags Kadootjes!

Gisteren was ik totaal overdonderd toen ik
nóg meer Verjaardags Kadootjes in mijn postbox vond!!

Deze twee schattige zwarte poesjes
met die snoezige kaart heb ik van Freubs gekregen
Freubs heeft de poesjes zelf gehaakt!! Knap hé?


De kleinste heeft zelfs echte snorharen!
Doordat ik het muntstuk erbij heb gelegd,
kun je iets beter zien hoe klein ze zijn!

Ik heb de kleine Droppie genoemd en de grotere Moppie.


Van Sjoukje kreeg ik deze mooie Orchidee kaart
met een prachtige set vissers spullen


Kijk...
Een schepnet, een hengel en een hele mooie mand!
ook al zo mooi gemaakt allemaal


Freubs en Sjoukje,
nogmaals enorm bedankt voor deze prachtige verjaardags verrassingen!!
Ik ben er ontzettend blij mee

Liefs Jollie

Geen opmerkingen: