vrijdag 8 juli 2011

Lalalalala

Een paar dagen geleden stond deze post op Kladblog
Er staat "breng die rozen naar lalalalala" nou dat moet dan mijn nieuwe bijnaam zijn, want wat haal ik vandaag uit onze brievenbus? De kan met rozen en het ouijabord!

Wat een ontzettend leuke verrassing.
Ik heb ze gelijk mooie plaatsjes gegeven in Griezelsteijn.

De kan (die ook heel mooi gemaakt is) met rozen staat heel mooi op de haard in G2.
(in het echt veel mooier dan op de foto)


Het ouijabord heb ik op de zolder in G1 gezet. Het lijkt misschien ondankbaar om zo'n mooi bord naar de zolder te 'verbannen', maar daar staat het prachtig in het zicht, veel mooier dan het op Griezelda's werkkamer zou liggen.
Sjoukje, ook hier nogmaals hartstikke bedankt voor deze lieve verrassing, ik ben er heel erg blij mee. Dikke kus van
Jolande

Geen opmerkingen: