donderdag 19 mei 2011

Prachtig Kadootje van Heleni


Heleni was de eerste klant in mijn Etsy shop
daarom had ik nog een paar kleinigheidjes erbij gedaan toen ze het gietertje kocht.
Ze was zo blij ermee dat ze graag een quiltje wilde maken voor me :)

En kijk eens wat ik vandaag in de mailbox vond!


(klik op de foto's om te vergroten)


Ze heeft het helemaal met de hand genaaid!
Het is zooo mooi ... 
Het heeft zelfs een Elfje in het midden
en ook nog een snoezig klein kussentje dat erbij past 
Ik vind het prachtig!!!
En Aivie (mijn elfje) voelt zich vereerd met zo'n mooie quiltje op haar bedje.
Het past perfect op haar sprookjesachtige bed vind je niet?

Dank je wel Heleni voor dit prachtige kado! 

Liefs Jollie & Aivie

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een prachtige sprei heb je gekregen, ik ben er helemaal jaloers op. Groetjes Ingeborg
http://miniaturenland.blogspot.com