maandag 30 mei 2011

Net een Klein Kind!

 Soms ben ik echt net een klein kind hoor...
Ik zit al een tijdje lang om de zoveel dagen te watertanden
als ik de 'Salvanian Families' weer eens opzoek
op het internet... en gisteravond vond ik dat ik lang genoeg
heb zitten verlangen en heb ik een gezellige stokstaartjes familie geadopteerd!
Zijn ze niet onweerstaanbaar en gewoon té schattig?

Deze meubelset heb ik er meteen maar bij gekocht...


Ik heb ergens gelezen dat ze een schaalmaat van ongeveer 1:16 / 1:18 zijn.
Er zijn erg veel Salvanian families en ook spulletjes te verzamelen.
Hier is de link naar de officiële website uit Engeland mocht je
eens een kijkje willen nemen:
In Amerika zijn ze te vinden onder de naam 'Calico Critters'
Ik ben echt hélemaal verliefd en dit zou wel eens uit de hand
kunnen gaan lopen lol!
Het lijkt me namelijk zoooo leuk om voor deze familie zelf een huisje
en zo te maken en als je dan met eentje begint...
volgen er waarschijnlijk nog wel meer, ik kon al zo slecht
kiezen tussen al die snoezige families!!! lol
Met deze diertjes kan ik helemaal mijn fantasie weer laten gaan...
Liefs Jollie

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo'n leuke familie zou ik ook zo maar gekocht kunnen hebben, ik ben benieuwd waar je ze gaat plaatsen. Enne het is toch een leuike verslaving? Ik zie het al voor mij allemaal huizen naast elkaar met in ieder huis een andere familie.
Ingeborg