zondag 1 mei 2011

KvdM mei 2011

KvdM mei 2011

De maand april is al weer voorbij, wat gaat de tijd toch snel.
Deze maand was ik veel bezig met mijn markhuisje, waar ik ook 2 WS-dagen voor gevolgd heb bij Atelier Eén op Twaalf in Sliedrecht. Echt heel leuk om zo met elkaar bezig te zijn en het inspireert je ook om thuis verder te gaan. Ik had het huisje graag na de maand april af willen hebben, maar wat zit er toch nog veel werk in zeg.

Vandaag zag ik echter de KvdM van Jody voorbij komen en dit was een schot in de roos.
Op een van mijn zondagmiddagen afgelopen maand heb ik tijdens een droogpauze een knutsel van een oude mobiele telefoonhanger omgetoverd tot raamhanger. De opdracht van een oud sieraad met één of twee andere materialen heb ik hiermee volbracht. Ipv het gebroken touwtje heb ik namelijk een rose satijnen lintje toegevoegd.
Mocht je meer willen impressies willen hebben van mijn markthuisje, kijk dan voor de eerste foto's in mijn Fotoalbum.

Geen opmerkingen: