zondag 20 juli 2014

Bakkerswinkel weer iets verder

Ook al heb ik een poosje niets geschreven , ben ik wel in de weer geweest.
Het gaat alleen nooit zo snel als je wel zou willen.

Ik ben bezig geweest met de kast waarin straks de koekjes potten en chocola in komt te staan.

Ik wil de kast vullen met alleen Nederlandse lekkernij.


Vooral het volks schilderen in Assendelftse stijl heeft mij een hoop uren gekost.

 
Nu staat de kast op zijn plaats
 

Nog een laatste foto van boven


Zo weer iets verder.
Ik hou jullie op de hoogte.
En dit keer iets sneller.
Groetjes Annet

 

4 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

prachtige kast Annette

Unknown zei

Het kost dan wat tijd, maar je hebt er wel iets moois van gemaakt.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Wat mooi geschilderd!

Remco zei

Dat schilderwerk is echt perfect gelukt zeg.
Ik schilder ook klein, maar kunst zo te produceren... mijn complimenten zeg!