donderdag 31 januari 2013

verder met mijn farmhouse

ja .. eindelijk terug zin om verder te doen....

verder met het badkamer....


niet perfect maar ja in een oud huis hé... neen dit is een uit vlucht... ik had een heel slechte plinten snijder ... of hoe noem je dat... en dit is het waarom ik niet verder heb gedaan !!! nu heb ik mij een schitterend proxxon mini cirkel zaag gekocht en alles is recht gesneden... dit zie je ... als je goed kijk..


nu nog alle meubels.... en decoraties.... maar eerst drogen...

tegelijkertijd ben ik bezig met mijn meubels voor mijn eetplaats...

terug een kit van Sylvia lutjeboudel... hi hi hi...

dit is dus de tafel... nu nog verven....

alles wat ik nodig heb voor de stoelen.......

dit is voor 1 stoel...

hoe een stoel is gemaakt... uitleg van Sylvia

en dit is mijn eerste stoel...



ben wel fier.. nu nog 5 te gaan... zal op haar manier nog maken ... zo makkelijk !!!
Gr,Corine

5 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

word een hele mooie eethoek

Ineke zei

Van je cirkelzaagmachine zul je vast nog veel plezier hebben! De stoelen en de tafel vind ik heel mooi worden!

Nienke zei

Je gaat lekker. Het ziet er mooi uit allemaal. Gave tafel en stoel.
Groetjes, Nienke

Clari zei

Gefeliciteerd met je cirkelzaag.
Die ga je vast veel gebruiken.
Leuk he ,....die bouw pakketjes in elkaar zetten.
De tafel en stoel zijn al goed gelukt.En je vloertje ziet er ook goed uit.

gr, CL.

Minimax-ww zei

Als al je stoelen er zo uit komen te zien....top hoor.
lang leve het goede gereedschap.

groetjes Willy