donderdag 26 april 2012

Drs. Cee, uitvinder

Hier is ie dan… starend, denkend en niet aanspreekbaar: Drs. Cee
Hij stond daar te staan. Ik heb snel de LockClock op slot gezet en ja, toen bleef hij staan dus. Kon ik ‘m mooi even op de foto zetten. Durfde maar eentje te maken… stel je voor dat ie schrikt en ik ‘m uit zijn concentratie haal. Je weet maar nooit wat er dan zou kunnen gebeuren…

Zijn naam is Cornelis, ik heb dit popje heel lang geleden al eens gemaakt. Maar toen was ie nog gewoon een man van middelbare leeftijd. Zijn haar is inmiddels wit geworden en flink gegroeid. Ook heeft ie zijn snor laten staan. De stofjas heb ik vorige week voor 'm gemaakt. Hoe hij die zo snel zo vies heeft gekregen...???

Op verzoek zijn snoet:

3 opmerkingen:

Christa Chayata zei

geweldig..zo als cornelis daar zo staat.
zou toch stiekempjes wel zijn gezicht willen zien

gr christa.

Conny v/den Dungen -Muller zei

Wat een plaatje,erg Realistisch daar hou ik van.
Je mag er met recht trots op zijn.

Xx Conny

Christa Chayata zei

wat een geweldige snoet.....echt zo mooi gedaan.