dinsdag 2 augustus 2011

Modern Huis Update

Ik werk niet erg snel hoor,
maar ik heb toch alvast een kleine update voor jullie
Ik heb de 'garden rooms' wat de onderste etage van het huis wordt
even met schilderstape in elkaar gezet.
Verder ben twee dagen aan het zoeken geweest,
voor ik eindelijk eens besloten had
(na wat proef afdrukken)
welke vloer ik in de keuken wil leggen...  
 
 
Het licht voor de foto's is hier in huis niet optimaal,
maar hier zullen jullie het mee moeten doen ;-)
 
Ik heb gisteren ook kleuren verf uitgezocht via stalen en
laten mengen bij de verfwinkel hier net buiten het dorp.
 
Het grijsblauwe ga ik gebruiken voor al het 'houtwerk' zoals de ramen en de trap
binnen en buiten wordt al het houtwerk deze grijsblauwe kleur.
De buitenmuren worden gebroken wit met een hele fijne structuur erin.
De kleuren kun je zien op de roerhoutjes... 
 
 
Het behang wat ik gekocht had voor in de keuken valt me tegen,
het past totaal niet bij wat ik in mijn hoofd heb!!!
dus daar ben ik nu iets anders voor aan het verzinnen...  
 
Liefs Jollie

Geen opmerkingen: