vrijdag 10 oktober 2014

Kussentje voor een keukenstoel in het Franse huis. deel 5.

Tijd voor de volgende update!

Deze maand ben ik aardig opgeschoten; ik ben klaar met het borduren van de bloemen, nu ben ik bezig met het opvullen. Dit gaat met halve kruisjes, maar vanwege het kleurverschil is moeilijk te zien wat ik geborduurd heb.
Hier heb ik dus echt een loep bij nodig!



Als je heel goed kijkt, kun je zien waar ik gebleven ben (afgezien van de naald dan).

Uiteindelijk is het de bedoeling dat het geborduurde op de zitting en de leuning van de stoel  komen; hoe weet ik nog niet, maar komt tijd komt raad, eerst deze maar es afmaken en dan nog eenzelfde kussentje borduren!

Ik ben weer een tijdje bezig.......

Zover was ik een maand geleden.

5 opmerkingen:

Nienke zei

Leuek stoel. Met het kussentje wordt hij nog leuker.
Groetjes, Nienke.

Jody zei

Het wordt inderdaad steeds mooier, leuk!

Groetjes, Jody

kitty de Leeuw zei

heel mooi

JolandaW zei

ziet er heel mooi uit. echt priegelwerk hoor.

Ineke zei

Dat wordt echt prachtig Jolinda!