maandag 1 september 2014

Stoetbomen

De kinderen zijn weer naar school.
Nou ja bij ons dan, midden nederland
En in het noorden alweer 2 weken en daar hebben sommige scholen ook het stoetbrood uitgedeeld.
Dus ik moet vandaag echt het op de site zetten anders anders ben ik echt te laat.






In Groningen bakken de bakkers broodjes op takken .Deze stoetbomen worden door de oudste kinderen dan gegeven aan de kinderen die voor het eerst op school komen..
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over maar zo als ik al zei. als ik het later plaatst ben ik helemaal te laat.




Tot de volgende keer
Groetjes Annet

3 opmerkingen:

Nienke zei

Wat leuk. Ik ken dat brood helemaal niet. Die van jou ziet er prima uit.

Ineke zei

Dat ziet er ook heerlijk uit!

Jolande zei

Ik kom tussen het reizen door ook even voorbij.
Ik ben geen broodeter, dus dat is misschien de reden dat ik het brood ook niet ken, maar ik vind het er wel leuk uitzien.