maandag 9 juni 2014

9 Juni de Ram

Ja, ik weet het ik ben één dag te vroeg, maar momenteel gaan de wat kleinere projectjes wat sneller.
En dan maar iedere dag een foto, nou ja foto, ik bedoel stukje blog.
Het borduurwerkje was al af.
Het moest nog af/om gewerkt worden.
Een heel precies werkje.

Dit was de laatste foto van het borduurwerk van vorige maand.

En dit zijn de foto's van de verzamelde en gekregen Rammen.



Het borduurpatroon met verzamelde miniaturen van het Sterrenbeeld.


De sleutelhanger, uit Italië,
Uit een souvenirs winkel bij de Marmergrotten.


Uit Oostenrijk, zomaar ineens bij de Glasfabrieken.

En als je dan alles bij elkaar voegt krijg je dit geheel.


Een bonte verzameling van Rammen.

Van diverse landen uit Europa, van kettinkjes, er zit zelfs een stempelkussen tussen, links aan de muur.
Het puzzeltje zat in het doosje wat er onder ligt en ik kan je vertellen het was een snertding om te maken.


Het boekje vooraan kan niet in het bakje, dus staat er bovenop, maar voor de foto mocht het er even naast staan.
Ik ben heel blij dat dit projectje af is, het laatje waar de Rammen in lagen is nu leeg................ en nu??
Geen nood er is al een nieuwe bestemming voor. Het volgende projectje wat afgemaakt gaat worden.

Groetjes Thea


5 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk geworden. Je hebt dus nu een ramkast. Lol. Ik moet daar aan denken, omdat wij een paar jaar terug voor een stoplicht stonden en we aangereden werden. Op de auto stond ramvan. Dat was minder natuurlijk.
Groetjes, Nienke.

Jolinda Koek zei

Zo, mooi geworden hoor, ook lekker af!
Wat leuk, dat sterrenbeeld kastje.

Ineke zei

Fijn dat je borduurwerk af is! Het kastje is heel leuk geworden, dus weer wat afgerond!

kitty de Leeuw zei

leuk zo bij elkaar

JolandaW zei

Ik ben zelf een ram en ik moet zeggen een leuk idee om alles in een kastje te plaatsen. en dat borduurwerk vind ik helemaal knap.