donderdag 13 maart 2014

Donderdag 13 maart de Ram

Door het overlijden van één van onze ouders ben ik deze keer later.

Maar ik was al een flink stuk opgeschoten.
De foto heb ik zojuist gemaakt.



Dit was vorige maand.


Nog niet alles in rood en groen en helemaal niets opgevuld.


En dan is dit deze maand.



Het garen waar ik de vakken mee aan het opvullen was op, dus dat werd wachten op een nieuw strengetje.
Maar ik heb wel lekker door kunnen werken, na het maken van de groen en rood is de rest alleen halve kruissteken.
Op naar de volgende maand.

Groetjes Thea

5 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

zo jij bent lekker opgeschoten

Ineke zei

Allereerst gecondoleerd met jullie verlies Thea. Je borduurwerk begint nu echt op te schieten!

Margriet zei

Gecondoleerd Thea!
Je borduurwerkje schiet lekker op, mooi hoor!

Jolinda Koek zei

Gecondoleerd, Thea.
Je borduurwerk wordt steeds mooier. Nog even en het is af. Wordt mooi!

Clari zei

Gecondoleerd nog.Thea.

Hij is erg mooi en bijna klaar.
Ik ben benieuwt wat je volgende werk word ??? of stop je nu met borduren.???

gr, CL.