woensdag 7 maart 2012

Dimphy voor het eerst in haar nieuwe huis

Dimphy was zo lief aan het spelen vandaag en dat terwijl ze oh zo nieuwsgierig is!!
Ze verbaasd me met haar elfengeduld...
Toch heb ik wel een beetje medelijden met haar hoor, 
dus besloot ik dat het arme kind 
nu eindelijk maar eens haar nieuwe onderkomen moest zien!
Tja, het nog niet zover klaar dat ze erin kan trekken.
maar ze heeft al zooo lang moeten wachten... 

(klik op de foto's om ze te vergroten)

Gelukkig neemt ze het me niet kwalijk
en was ze super blij met deze enorme grote verrassing! 
De onderste etage (hal en keuken) staat nog even apart (te drogen ;-)
Maar dat had Dimphy toch al gezien.


Ik heb van vinylbehang een mooie vloer gevonden voor de badkamer.
Hij ligt nu nog los en de kleur is niet zo duidelijk geworden op de foto.
Het is antraciet/grijs met een donker turquoise bloem erin.
Ik vond dit wel mooi staan bij de licht turquoise streep op de muur. 


Het dak zit er inmiddels nu ook op.
De speelzolder is daardoor nu ook te zien...


JIPPIE!!!! 
Dimphy ging helemaal uit haar dak!



Er komt nog een hek voor hoor 
Gelukkig is ze een elf en heeft ze geen hoogtevrees... 


Alle buitenmuren heb ik beplakt met tissues
en wachten nog op een lik verf...


Liefs Jollie

1 opmerking:

Peggy zei

Wat ontzettend leuk. Die muren op zolder met beschilderingen van kasteeltjes, boompjes, wolkjes en zie ik daar nou een draakje? Heel mooi gemaakt!
Groetjes,
Peggy